Service

post

Dział obsługi klienta i usług

W celu rozwiązania o najwyższym standardzie spełniającym wszelkie zapotrzebowanie Microntel oferuje profesjonalne usługi zarówno dla sprzętu i oprogramowania.
Usługi sprzętowe są zorientowane na klienta w różnych aspektac: doradztwie, systemuu, infrastruktury i aktywacji.
Nasz dział technologii posiada duże doświadczenie i rzetelnie zarządzania w profesjonalny sposób wszystkimi kluczowymi sferami.
Usługi dotyczące oprogramowania zapewniają pełne wsparcie dla klienta, począwszy od instalacji, konfiguracji i szkolenia.
Zdalne usługi są w pełni dostępne i oferują przeszkoloną kadrą zdolną podejść i rozwiązać problemy w krótkim przedziale czasu.
Usługi kart i kodów są dostępne dla każdego rodzaju produkcji kart i ich spersonalizowania.
Ponad 5000 klientów wybrało Microntel jako firmę z wieloletnim stażem w dziedzinie zbierania danych wraz ze zdolnością do zarządzania wszelkiego rodzaju potrzebami w dziedzinie kontroli dostępu, czasu pracy i nieobecności oraz monitorowania produkcji.

 

team